2013年8月22日木曜日

pebbleの 発送準備完了メールがキター!

pebbleから、発送準備完了メールが来ました!
待ってました! 嬉しいっ!!

【メール原文】
We held your spot in line. But we can't hold it for long.
kokoro, you displayed impeccable taste reserving a Pebble, the original smartwatch. It's been a long wait and we're thrilled to announce a fresh cache of Pebbles newly arrived from our watchery.
There are only 5000 Pebbles left in reserve, but you get first dibs! Pebbles do come to those who know a good thing when they see it.
Click the button below to claim your Pebble — bragging rights are on us.

【かなり意訳】
pebbleができたよ~ん! でもね、早く注文しないと、すぐなくなっちゃうよ。
その数 5000 !
今回も、pebbleは、すんごい いい出来だよ。
早く買って、友達に自慢なんかしちゃってよ!


・・・そういうわけで、すぐに注文しちゃいました。
予約したのが 6月上旬で、発送準備完了が 8月下旬。
2か月半かかった計算ですね。
本当に待ちました。

早速クレジットカードで決済。
早く届かないかなぁ。。

0 件のコメント:

コメントを投稿