2013年8月27日火曜日

pebbleからの手紙(発送完了の連絡)

その後、再びpebbleからメールが届きました。
発送連絡のようです。


==========================================================================
Your Pebble has shipped!

Hello kokoro,

Your Pebble eSmart Watch has shipped! The tracking number is XY012345678AB. To lookup the status of your shipment, visit singpost.com/, select "Track Item" on the left menu and enter the tracking number. If the status shows as having left Singapore, select your destination country from the drop down menu and re-enter your tracking number on the website you're re-directed to.

NOTE: Not all countries have door to door tracking available. Please allow approx. 24 hours for SingPost to start populating the tracking information.

Get started with your Pebble at go.getpebble.com. If you have any questions, or need help, visit help.getpebble.com.

Please email us at order@getpebble.com with any questions about your delivery. For technical questions about Pebbles that have been delivered, contact Support from the Pebble app or email support@getpebble.com. We apologize for any delayed responses as we are experiencing higher than normal email volumes.

Thank You,
 Pebble Team

******************

こんにちは ココロ!、

あなたのペブルeSmartウォッチは出荷しています!
追跡番号がXY012345678ABです。
あなたの郵送物の状態を検索するには、続きはWEBで!
ステータスがシンガポールを去ったと表示されている場合は、ドロップダウンメニューから目的地の国を選択し、あなたがにリダイレクトしているウェブサイトにあなたの追跡番号を再入力します。


あなたの配信についてのあらゆる質問にorder@getpebble.comメールでお問い合わせください

ありがとうございました
 ペブルチーム
******************

追跡を早速WEBで見てみたのですが、まだ記録がない。。
更新が遅いのかな。。

それにしても到着が楽しみ~ ^^
早く到着しないかな。。

0 件のコメント:

コメントを投稿